vineri, 7 septembrie 2012

Cheesecake (adaptat ptr dieta)


Intotdeauna am fost o gurmanda de cand ma stiu ,iar dulciurile au fost slabiciunea mea.Cand am fost la dieta a fost si mai rau .Muream sa mananc ceva dulce.Si cum nevoia te impinge de la spate am adaptat o prajitura la nevoile mele si asa s-a "nascut" cheesecake-ul.Va invit sa il facem impreuna ca e nemaipomenit de gustos si ce e cel mai bine,e ca  poti manca toata tava fara remuscari .:D.Aveti nevoie de urmatoarele ingrediente:

5 lg branza de vaci degresata 0,1%
2 galbenusuri
2 lg de zeama de lamaie
2 lg de amidon de porumb
2 lg de indulcitor (sau mai multe, in functie de gust)
5 albusuri de ou
Pasi pentru executare: 

albusurile se bat separat,iar celelalte ingrediente se amesteca pana
devin o masa omogena. apoi se incorporeaza si albusurile cu grija.
se pune la cuptorul de la aragaz 20 min la temperatura de 220 (si arata ca in prima poza din tava)sau la microunde 12 min, pe mediu (420) (si arata ca in a 2 poza cea din vasul yena)Cel de al doilea e facut de altcineva dar nu mai stiu cum o chiama.
Nu va mai urez pofta buna ,ca stiu ca aveti.:)

2 comentarii:

  1. este delicios! acest desert a facut-o pe fiica mea mai mare sa fie pasionata de bucatarisit, mai ales dulciuri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acest desert este si pentru mine printre preferatele mele .....si pe aceasta l-am consumat cel mai mult in dieta cand imi era pofta de dulce. poop mary.

      Ștergere

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design