luni, 10 septembrie 2012

Desert in doua culori


Acest desert s-a nascut din dorinta de a manca ceva dulce si gustos cat mai rapid, insa si din cauza ca nu prea aveam "provizii" prin camara sau frigider .Asa ca am realizat un desert din ce am gasit.Si bineinteles ca fiind seara nici nu vroiam sa ma ingrase.Asadar aveti nevoie de:

ptr crema de vanilie;


500 ml de lapte degresat 0,1%
2 oua
3 linguri Gustin
6 linguri indulcitor praf
esenta de vanilie


ptr crema de ciocolata:


poate fi consumata in orice etapa
-200g branza 0,1%
-2 linguri iaurt 0,1%
-2 pastile zaharina
-esenta de rom
-cacao dupa gust (eu am pus 2 linguri si gustul aduce cu ciocolata amaruie pe care o ador!)


Pasi pentru executare:


Se amesteca indulcitorul cu gustinul, apoi se adauga pe rand galbenusurile si esenta de vanilie.
Laptele se incalzeste, dar nu se fierbe si se adauga treptat peste
compozitia de mai sus. Se pune pe foc si se amesteca incontinuu pana se ingroasa si se da la rece .Crema devine ca o budinca.


Ptr crema de ciocolata se amesteca ingredientele si atat.
Se pun in pahare inalte :un start de crema de vanilie unul de ciocolata pana se umple .Se pune un praf de cacao si o frunza de menta deasupra.Se consuma rece.
 Poate fi consumata in orice etapa


TIPS: Puneti paharul inclinat pe un carton de oua si umpleti cu crema de cacao.Cand s-a intarit adaugati si crema de vanilie.Asa o sa aveti un aspect profesional al desertului.
Eu m-am grabit si doar am amestecat culorile.


2 comentarii:

  1. Multumesc frumos mary .Ma bucur ca ti-a placut si ca revii cu drag pe blog.Enjoy.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mary a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Desert in doua culori":

    am facut-o si eu anul trecut , de mai multe ori...chiar este criminal de buna...o recomand cu caldura doritorilor si...multumim propunatorului Andreea!

    RăspundețiȘtergere

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design