sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Shakshuka (Oua in sos de rosii)


  Ingrediente:




4 oua

4 rosii
1 ardei gras
1 ceapa
1 dovlecel
1 lingura ulei de masline
1 lingurita pasta rosii
50 ml apa
1/2 lingurita chimen(eu nu am pus)
1/2 lingurita piper cayenne(eu am pus simplu)
1/2 lingurita boia dulce
1/2 lingurita cimbru
4 catei de usturoi
o frunza dafin
patrunjel verde
sare
Intr-o tigaie punem usturoiul si ceapa tocata marunt intr-o lingura de ulei de masline la calit.Cand ceapa a devenit translucida adaugam ardeiul taiat fasii si il lasam doar cat sa isi elibereze aroma. 
Daca aveti un ardei cayenne il tocati si adaugati si pe el, daca nu il inlocuiti cum am facut si eu cu piper cayenne.
Adaugam rosiile si dovlecelul ,taiate cuburi si lasam pe foc pana incep sa se inmoaie.Completam cu apa cat sa le acopere, cca 50 ml, adaugam pasta de tomate, frunza de dafin, piperul cayenne, boiaua,cimbrul si sarea punem capacul si lasam la foc mic pana va capata consistenta unui sos.
Adaugam cu grija ouale in milocul tigaii.
Lasam pe foc pana se gatesc ouale. Ouale trebuie sa ramana moi.
Tocam patrunjel verde si presaram deasupra din abundenta.



1 comentarii:

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design