sâmbătă, 23 mai 2015

Biscuiti tosset.

 Saptamana trecuta stateam eu linistita la televizor si ma uitam la o emisiune culinara a lui Jamie Oliver ,cand a facut printre altele si niste biscuiti perfecti pentru ceai.M-i sa parut asa de simpla reteta ca am zis ca neaparat trebuie sa o fac si eu .Baietelul meu ,pur si simplu ii adora .E ceva in genul aluatului de la cornuletele noastre fragede,numai ca nu e cu untura ci e cu unt.Nu e tocmai bine pentru dieta dar ,nah ..acuma ce sa facem ,doar nu om manca in fiecare zi.Cum astazi este duminica am zis sa ii fac ca sa ne rasfatam si noi.


500 g faina
150 g zahar pudra
500 g unt nesarat 
1 lingurita de seminte de coriandru
 1 lingurita de chimen

 

Se incalzeste cuptorul. Faina se amesteca cuzaharul intr-un castron.Se freaca untul bine si se pune in castron peste  faina si zahar. Macinam semintele intr-un mojar si  le adaugam peste celelalte incrediente. Framantam bine aluatul si formam o bila. Invelim aluatul in folie si il  punem in frigider pentru o ora. Dupa ce s-a odihnit aluatul, intindem o foaie de aproximativ 1,5 cm grosime pe o suprafata tapetata cu faina, si decupam cu o forma rotunda. Punem hartie de copt in tava presaram faina, putin zahar, aseazam biscutii si ii punem la cuptor pentru 10-15 minute, pana se rumenesc frumos.Se "asorteaza" perfect cu o cana de ceai aromat,sau se pot orna dupa cum doriti.Eu am ales sa ii ung cu crema de vanilie si i-am ornat cu fructe.Se pot si zdrobi si dam varful de la o inghetata prin biscuitii zdrobiti sau se pot presara asa zdrobiti peste o prajitura cu frisca ,etc.Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design