luni, 10 septembrie 2012

Paine din tarate de ovaz



Multa lume s-a plans in dieta care am tinut-o eu ca nu au cum manca unele  preparate daca nu au paine.Si atunci M-am gandit sa postez si o reteta de paine care "nu ingrasa",ca nu??...asta ne dorim mereu ...:)



250 ml de lapte 0,1 %
     1 pachet de drojdie uscată
     2 oua
    un  iaurt 0,1 % grasime
     200g  tarate de ovaz
     100g de tarate de grâu
     1/2 linguriță de sare

Se incalzeste cuptorul la 220 grade.Se amesteca toate ingredientele si se pun intr-o tava cu hartie de copt .Se coace cca 10-15 min(depinde de cuptor)

Eu nu am avut problema asta dar daca  in caz de ramane mijlocul mai "lipicios"ca sa zic asa ,taiati painea felii si mai lasati-o in cuptor ptr 5 min. Daca faceti painea inalta e posibil sa aveti miezul lipicios ,daca e sa o faceti  mai plata ea e numai buna ,chiar un pic crocanta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design