joi, 13 septembrie 2012

Nuci umplute


Va mai aduceti aminte de acest desert?Sau de faguri?
 Era regula sa aduci platouri cu nuci si faguri la vestitele "bairamuri".
  Este un desert  pe care nu am mai avut placerea sa-l gust de cand eram un copil .
Acum ca am la randul meu copil,am zis sa fac si eu aceste deserturi ....una ca sa ii dau ocazia si baiatului meu sa vada cu ce "bunataturi" s-a delectat mami si a doua  sa mai simt si eu "parfumul anilor trecuti".Hai ca o dau in melancolie.
Sa trecem la treaba .Vorba cuiva.:
)Aveti nevoie de

3 oua,
3 cesti de zahar,
3cesti de ulei,
esenta de rom,
faina cat cuprinde.


.Mixam untul cu zaharul pana ce acesta din urma se topeste.Adaugam ouale pe rand,apoi faina amestecata cu praful de copt si sare.
Din acest aluat formam bilute pe care le coacem in formele speciale de nuci.Cand sunt gata se lasa sa se raceasca.Se umplu doua cate doua cu crema,gem ,ciocolata ..cu ce are fiecare prin casa.
Eu sincer mi-am terminat intr-o saptamana aproape tot ce aveam prin casa in materie de creme si gemuri cu aceste prajituri.Dar nu ma plang.
Ca au fost buuuuneeee.......yammy.:)

Sa aveti pofta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design