duminică, 21 octombrie 2012

Nachos cu sos salsa.


 Am vrut sa experimentez si un pic de bucatarie internationala si mi-a iesit urmatorul preparat pentru dieta mea..Sper sa va placa .


Ptr nachos:
2 lg tarate de ovaz/2 lg malai/condimente dupa gust (eu am pus boia iute,rozmarin,cimbru,ghimbir,curry)


Pt salsa:
o rosie/
un catel de usturoi/
o lgt gustin/
condimente dupa gust(eu am pus boia iute /erdei iute/
busuioc/
o pastila de indulcitor/

cimbru/tarhon/curry)
Preparare:


Se macina tarata de ovaz si faina de porumb si se amesteca cu sare si condimente.Se opareste cu apa atat cat sa se formeze un aluat tare .
Intre timp se taie rosia ,se adauga usturoiul si restul de condimente si se mixeaza la blender .Se pune la foc cu 2 lg de apa si se lasa 5 min sa fiarba.Se adauga gustinul si cand s-a ingrosat sosul se da la racit.Intre timp se intinde aluatul pe o foaie de copt si se pune la cuptor la 220 c timp de 15-20 min (verificati din cand in cand).Pofta buna!!

2 comentarii:

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design