vineri, 7 septembrie 2012

Clatite


De mult eram fana clatitelor ,dupa cum va spuneam anterior ca sunt ahtiata dupa dulciuri.Asa ca nu se puteam sa las sa treaca dieta mea fara ca eu sa gust o clatita doua acolo,si dupa cum v-am zis ca aceste retete care le-am facut nu ingrasa ,bineinteles ca din 1-2 care vroiam chipurile sa mananc sau transformat in 6.Dar nu imi pare rau .Va propun sa incercati si voi 2 variante de clatite de dieta si sa imi spune-ti daca am avut dreptate sau nu.Aveti nevoie de urmatoarele ingrediente:


Varianta I


1 ou
2 linguri de lapte
1 lingurita de Gustin(amidon de porumb)
Indulcitor
Scortisoara

Pasi pentru executare: 

Amestecati toate ingredientele. O tigaie antiaderenta de
unge cu foarte putin ulei si se ia o parte de amestec si se coace. Din amestec
ies 3 clatite.



 Varianta II


2 albusuri 
un galbenus
indulcitor stevia
2 lg tarate de ovaz
1 lg gustin(amidon de porumb)
o lg branza proaspata
un varf de cutit praf de copt
esenta de vanilie
4 lg lapte 0,1%


Mod de preparare: 
Se amesteca toate ingredientele si se coc pe o parte si pe alta in tigaie antiaderenta.Se umplu cu ce doriti voi . Eu le-am umplut cu crema de branza exuisa quark si gem de zmeura indulcit cu fructoza .


Sa le savurati cu placere. 
 


P.S   Aveti grija cu ce le umpleti daca sunte-ti la faza de croaziera.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design