miercuri, 26 septembrie 2012

Muschiulet de porc umplut cu ciuperci si kaiser.

Imi place sa fac tot felul de retete inventate, auzite, combinate, adaptate...
Si tot rasfoind o revista am dat de aceasta reteta ,pe care mi-am adus aminte ca am facut-o si anul trecut .Si asa m-am pus pe treaba .Cum sunt foarte ocupata in aceasta perioada ,nu am timp sa stau sa fac aranjamente asa ca am pus poza de anul trecut .(sper sa nu fie cu suparare).Aveti nevoie de urmatoarele:


1 muschiulet mare
4-6 ciuperci 
2 felii kaiser afumat
rozmarin din belsug
patrunjel verde
1 lingurita de boia
un pahar cu vin alb
sare, piper


Se cresteaza muschiul cu cutitul pentru a putea sa il aplatizam cat mai bine, apoi se bate carnea cu ciocanul de lemn, pana obtinem o fasie mare de carne, nu prea subtire, numai buna de umplut. Se toaca cubulete ciupecutele si kaiserul.Muschiul se intinde pe un tocator de lemn apoi se aseaza kaiserul si ciupercile pentru umplutura in mijloc.(cine vrea poate adauga si un fir de ceapa verde si un ardei gras rosu  ptr culoare).Se ruleaza carnea si se prinde cu scobitori sau se leaga cu ata de bucatarie, Se tavaleste muschiul prin rozmarin uscat , sare, piper, boia.Intre timp se tapeteaza tava cu hartie de copt se aseaza muschiul si se toarna deasupra un pic de ulei si un pahar de vin, apoi se introduce in cuptorul incins in prealabil.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design