duminică, 21 octombrie 2012

Paine dukan.


Multa lume care tine dieta pe care am tinut-o eu ,se tot chinuie sa faca o paine care sa mearga la regim .Si tot inlocuiesc ingredientele cu produse mai mult sau mai putin indicate in dieta.Eu va propun o reteta de paine care se face destul de repede si care este foarte buna la gust si nici nu are miezul ud si lipicios cum se plang atatea persoane .Dar in fine .Fiecare face cum vrea.Asadar aveti nevoie de urmatoarele ingrediente:

2 lg tarate de ovaz,
un ou,
o lg branza proaspata 0,1% grasime
un varf de cutit scortisoara,
o jumatate de lgt de indulcitor praf,
jumatate de lgt de drojdie.(sau maia proaspata)

.Se amesteca foarte bine galbenusul cu maiaua si indulcitorul si se lasa la loc caldut deoparte pana pregatiti restul ingredientelor.Albusul se bate spuma tare.Tarata se macina fin la robot si se amesteca Cu maiaua facuta mai sus..Se lasa amestecul 15 min intr-un loc cald pana se umfla tarata si mai creste un pic si aluatul.(nu creste prea mult)si se pun in tava cu hartie de copt.Se pun in cuptorul preincalzit pt 15 min la 220 grade.E un deliciu.

Tips:daca pune-ti cantitati mai mari la ingrediente si face-ti painea intr-un recipient mai mic va iese o paine pufoasa asemanatoare cu cea cu faina de grau .Eu am facut doar portia pe o zi de tarate si de aceea a iesit asa subtire.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design