miercuri, 17 octombrie 2012

Supa crema de cartofi.


Este un deliciu .Este hranitoare,usor de facut si gustoasa. Copilul meu o adora.Aveti nevoie de urmatoarele:


1 kg cartofi
1 ceapa
2 morcovi 
1 felie telina

cine vrea poate pune afumatura(eu nu am pus,ptr ca am facut-o ptr bebe .)
150 gr afumatura (kaizer, sunculita, ciolan etc)
1/2 lgt tarhon
2 linguri smantana
2 linguri ulei
sare, piper
  o lgt de unt

Pentru cine vrea afumatura in supa , se taie carnea felii mai mari. Se prajeste usor in uleiul incins.Se pun morcovii si  ceapa tocata, telina cubulete intr-o oala cu apa.(si afumatura) Se adauga si condimentele.Se fierbe totul la foc mediu pentru cca 30 minute, pana legumele sunt fierte bine.
 Se scoate afumatura din oala si se pune deoparte sa se racoreasca.(cei care au folosit-o).Se strecoara legumele, retinandu-se si supa de care vom avea nevoie la subtiat.
Cu paleta de pisat cartofi,se paseaza legumele pana devin piure.(nu am folosit blenderul pentru ca de obicei cartofii devin gumati) Apoi se adauga supa  pana  crema capata consistenta dorita.Se pune supa crema inapoi in oala si se da un pic in clocot. 
Se adauga smantana ,untul si afumatura.Se potriveste de sare ,se adauga putina verdeata si se serveste cu crutoane.
Pofta mare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design