joi, 22 noiembrie 2012

Salata de ceapa.

 Mi-am adus aminte astazi de o salata care merge de minune acum pe vremea asta rece.Poate ca o sa vi se para o salata  banala! Dar va spun eu ca e delicioasa. Mie personal, imi place mai mult ceapa rosie decat cea alba. Mi se pare ca-i mai gustoasa si mai dulce…dar cum nu aveam in casa decat alba .......am facut asa,cu ce am avut.Tot a iesit delicioasa.Aveti nevoie de:


3 cepe rosii (dar merg si albe)
                  o salata verde

boia 
piper 
sare 
ulei (merge si de masline)
o lingurita de otet balsamic (sau simplu) 


 Ceapa se taie cubulete se sareaza un pic si se lasa la scurs 10 min,dupa care se stoarce foaaaaaaarte bine, apoi se pune intr-un bol.Trebuie neaparat avut grija sa o stoarcem bine pentru a nu avea dureri de stomac mai tarziu.Separat se toaca salata verde si se adauga si ea in castron. Se sareaza, se pune piper, boia si o lingurita de otet balsamic (sau simplu). Se amesteca bine, apoi se pune ulei de floarea soarelui  ( sau chiar ulei de masline petru salate).
Se serveste alaturi de diferite preparate-cum ar fi iahnie de fasole,fasole cu afumatura, ciorba de cartofi, ciorba de facole, peste in sos de rosii, sau altele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design