duminică, 6 octombrie 2013

Negresa in 10 min

Dragilor, aceasta negresa cu ciocolata este atat de pufoasa, atat de ademenitoare, incat cu greu veti rezista tentatiei de a nu o prepara.Este o reteta pe care am testat-o chiar astazi, negrese a la Jamie Oliver.


Ingrediente:

250 g de unt

200 g de ciocolata neagra

80 g cacao cernuta

65 g faina cernuta(eu am pus 6 linguri)

1/2plic praf de copt

360 g zahar tos

4 oua

50 g nuci ,50 gr alune

75 g cirese confiate(eu nu am pus ca nu aveam )
1/2 lgt de ghimbir
1 lgt de coaja de portocala rasa


Pentru inceput, trebuie sa preincalzim cuptorul. 180 -200de grade  sunt de ajuns. Asterneti hartie de copt intr-o tava  de 25 cm.  Ciocolata trebuie sparta in bucatele mai mici si topita impreuna cu untul deasupra unui bol cu apa calda (bain -marie). O sa inceapa sa se topeasca destul de repede.  Dupa ce se leaga compozitia, o puteti lua de pe foc. Intr-un alt bol bateti ouale cu zaharul pana nu se mai simt cristalele de zahar si compozitia devine gelben deschis. Intr-un alt vas amestecati ingredientele uscate: faina, pudra de cacao,ghimbirul ,coaja de portocala si praful de copt. Adaugati treptat ingredientele uscate peste spuma de oua amestecand continuu.

Aluatul trebuie turnat in tava si se presara pedeasupra nucile,alunele si ciresele.

Se lasa la cuptor cam 10-12 min.Verificati cu scobitoarea. Trebuie lasata sa se raceasca putin in tava, dupa care poate fi scoasa si taiata. 

 Pofta mare!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design