duminică, 2 martie 2014

Sufleu de dovlecei cu branza si spanac.



Nu mai stiam ce sa mai fac de mancare piscotelului meu care a fost cam bolnavior si m-am gandit sa ii fac ceva bun si usor de papa,asa ca m-am oprit la acest sufleu super.



Ingredientele sunt cam asa:

 un dovlecel marisor, (curatat de samburi daca e cazul,)
o mana buna de spanac
 o mana buna de ceva branza sarata rasa (cascaval, telemea, eu am avut doar urda),
puteti folosi cam 300-350 gr de branza daca vreti exact masurile
 4 oua,
 2 lg faina,
 3 lg smantana,
  sare, piper



Am pus apa la fiert, am taiat cubulete dovlecelul, l-am oparit/fiert 10 min si l-am lasat la scurs.In aceasi apa am pus si mana de spanac la oparit. Intre timp, am separat ouale, am amestecat galbenusurile cu branzeturile, faina, apoi albusurile batute bine de tot, sare, piper ,spanacul si dovlecelul scurs bine. 

Se rastoarna toata compozitia intr-o tava cu hartie de copt si se lasa la cuptor cam 25-30 min la o temperatura minima.(cca180 grade).Cand devine aurie se opreste focul si se lasa la racit .Apoi o puteti portiona.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design