sâmbătă, 24 mai 2014

Copane de pui in crusta de seminte

 Tot cautand pe net idei cu ce as putea gati la cina am dat peste aceasta reteta de copane de pui in crusta de seminte .Credeti-ma sunt gustoase atat calde cat si reci.Pentru a le prepara aveti nevoie de urmatoarele:

1 kg pulpe inferioare de pui
250 gr mix seminte
mustar dulce/mustar iute


Spalam pulpele de pui, le stergem bine cu un servet de hartie si le prajim in 3-4 linguri de ulei cate 7-8 minute pe fiecare parte.Le scoatem din tigaie si le lasam sa se raceasca pe un fund de lemn. 
Nu trebuie sa se raceasca complet ci sa ramana usor caldute.
 Le ungem bine pe toate partile cu mustar si apoi le tavalim prin mixul de seminte. Le presam putin ca sa se lipeasca bine semintele.
Le asezam in tava de cuptor tapetata cu hartie de copt si le stropim cu putin ulei.
.
Le coacem in cuptorul preincalzit la 180°C pentru cca 10 minute, dupa care le intoarcem pe cealalta parte, le stropim cu putin ulei si le mai coacem inca 10 minute.

Se pot servi alaturi de ce garnituri doriti voi.Eu am ales sa le servesc langa un piure de cartofi noi si paine prajita.

2 comentarii:

  1. suna minunat Goldy - imi place ideea de crusta din seminte. Multumesc pentru idee

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mult drag, Elena. Ma bucur ca iti place. Astept sa imi spui pareri dupa ce le faci. Pup dulce si sa mai rascolesti pe blog. Poate iti mai place ceva. :-)

    RăspundețiȘtergere

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design