sâmbătă, 24 mai 2014

Tagliatelle cu sos alb si salam a la Jamie oliver

Daca tot mi-a facut pofta un var de al meu cu o postare de tagliatelle a lui jamie,m-am hotarat sa fac si eu repede pentru puiul meu.Sunt super gustoase si satioase.



Aveti nevoie de:
tagliatelle
2 catei de usturoi
cateva felii de salam
50 ml vin alb
4 linguri de smantana
o lingura ulei de masline


Puneti pastele la fiert in apa cu sare.Taiati salamul fasii cat mai subtiri pe care le caliti intr-o lingura de ulei de masline.Cand sunt aproape gata puneti si usturoiul tocat marunt si mai amestecati 30 secunde.Adaugati paharul de vin amestecat cu smantana si  5 linguri de apa.Puneti sare si piper,amestecati bine si adaugati pastele fierte alldente.Lasati sa se inchege sosul si asezonati cu verdeata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design