miercuri, 13 august 2014

Crema de zahar ars DUKAN.

 
Mereu am vrut ceva dulce de cate ori am fost la dieta si cum stau prost cu timpul am cautat ceva care sa imi satisfaca pofta de dulce ,sa fie satios si sa se faca cat de cat repede.Asa ca m-am hotarat sa fac creme brulee.(adica crema de zahar ars)  

 4 ouă
jumătate de litru de lapte cu 0,1% grăsime
îndulcitor, 
esenţă  vanilie
un praf sare
 Preincalziti  cuptorul  la 180 grade.
  Intre timp ouăle se bat bine cu un praf de sare, îndulcitorul şi esenţa. Se toarnă deasupra laptele rece de la frigider şi se mai bate un minut. Se caramelizeaza praful de indulcitor si se  toarnă  în forme yena sau de silicon peste care se pune compozitia de oua cu lapte şi se bagă la cuptor.
Este gata când se rumeneşte deasupra. Se consumă rece.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design