marți, 9 iunie 2015

Bors de cocos(pasare)

Am primit ieri un cocos de tara crescut cu boabe....falnic si tantos si ce m-am gandit eu :l-as ca iti gasesc eu rostul imediat .Zis si facut.Asa ca m-am apucat si am facut un bors de cocos moldovenesc de sa te lingi pe degete.
1 cocos(eu am folosit doar costele ,gatul ,aripile si scurmacele, cum se zice in moldova.adica picioarele)
 2 cepe
2 morcovi
1 telina
 1 pastarnac
 2 cartofi
2 ardei grasi
o cescuta mica de orez
 patrunjel
leustean
loboda
1 kg de bors de putina.

Cocosul l-am primit curatat si spalat. L-am portionat si am spalat inca o data bine toate bucatile de carne.Le-am pus la fiert intr-o oala mare cu apa.(am fiert la el 3 ore jumatate de m-am plictisit :) )Am adaugat apoi ceapa, morcovul, telina si pastarnacul tocate marunt.Am lasat inca 30 de minute sa fiarba zarzavatul apoi am adaugat cartofii taiati bucati,ardeii si orezul.Cand au fot si acestea fierte am adaugat borsul dat in clocot intr-o oala separata .La final am pus patrunjel tocat,leustean din abundenta si cateva fire de loboda. si am oprit focul.Am servit ciorbita cu ardei iute! E excelenta si fara ardei, e foarte sanatoasa si gustoasa!
Ingrediente: 1 cocos 2 morcovi 2 pastarnaci 1/2 radacina de telina 2 ardei 1 ceapa rosii cuburi 2 litri de bors taitel de casa patrunjel sau leustean sare

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ
1 cocos 2 morcovi 2 pastarnaci 1/2 radacina de telina 2 ardei 1 ceapa rosii cuburi 2 litri de bors taitel de casa patrunjel sau leustean sare

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ
1 cocos 2 morcovi 2 pastarnaci 1/2 radacina de telina 2 ardei 1 ceapa rosii cuburi 2 litri de bors taitel de casa patrunjel sau leustean sare

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design