duminică, 23 iulie 2017

Prajitura cu agrise si unt de cocos.


Mandra tare de agrisele mele din gradina ,am decis sa fac o prajitura cu ele..nu ma asteptam sa iasa o asa bunatate de prajitura .

Ingrediente:

190 g. unt
o lingura zdravana de unt de cocos 
4 galbenusuri
2 oua intregi
150 g. zahar
300 g. faina
2 lingurite praf de copt
6 linguri lapte
 coaja rasa de lamaie
 o mana buna de agrise rosii. Puteti folosi si albe daca aveti.
Eu m-am jucat un pic si cu colorant alimentar pentru un plus de culoare.

Se topeste untul. Galbenusurile, ouale si zaharul se bat spuma. Se adauga untul topit ,untul de cocos si laptele caldut, amestecand continuu. Se omogenizeaza faina cernuta impreuna cu praful de copt si se adauga coaja rasa de lamaie.Se spala fructele si se scot coditele.Se sterg cu un prosop de hartie.
Se incinge cuptorul la 180 grade C. Aluatul se aseaza intr-o tava de aprox. 25 x 35cm, tapetata cu hartie de copt.Se pune mai intai putin aluat apoi un rand de fructe si iar aluat .Cand trece testul scobitorii este gata.Pofta buna!







2 comentarii:

  1. Orice reteta cu unt de cocos devine una din preferatele mele! Crezi ca merge si cu zmeura sau mure?

    RăspundețiȘtergere
  2. Bineinteles ca merge.Agrisele sunt acrisoare la gust ,asemanatoare cu visinile.Deci eu cred ca merge cu orice fruct acrisor care sa contracareze gustul destul de gras de la unt.

    RăspundețiȘtergere

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design