duminică, 20 august 2017

Pancakes cu ananas.


 Iubesc genul asta de clatite,cu ananas inca nu am probat pana acum ,dar cu siguranta va pot spune ca sunt foarte  delicioase!Clatitele americane merg bine la micul dejun, dar la mine doar la un mic dejun intarziat de sfarsit de saptamana, pentru ca desi se fac foarte usor, in timpul saptamanii nu am timp.Si cum azi  a fost Duminica am zis sa le incerc.

Ingrediente:

o cana de faina
2 oua
o lingurita de praf de copt
2 rondele de 1cm grosime de ananas proaspat  decojit  sau o conserva de ananas scursa de lichid
2 linguri de zahar
3 linguri de unt topit
zeama de ananas proaspat sau lapte


 Blenduiti ananasul mai grosier cat sa faci un pire din el.Pune-l intr-o sita si preseaza cu o lingura ptr a scoate tot lichidul .Intr-un castron pune toate ingredientele si 4 linguri de zeama de ananas sau lapte.Amesteca bine cu un tel pana se omogenizeaza foarte bine .Daca compozitia este prea groasa mai adauga o lingura de suc de ananas sau lapte.Compozitia trebuie sa fie destul de groasa dar sa curga usor din lingura ,la final.
Incinge o tigaie antiaderenta si pune 4-5 linguri de compozitie pentru a nu face clatitele prea mari.Coacele 2-3 min si intoarcele.Aveti grija sa nu se arda.

Se servesc cu frisca si sirop de agave (in cazul meu ) sau artar.Pofta buna!


1 comentarii:

  1. Mie nu-mi place deloc ananasul, dar voi incerca cu siguranta reteta de pancakes, eu inca n-am reusit sa fac niste clatite cu adevarat pufoase.

    RăspundețiȘtergere

 

GOLDY in bucatarie. Template by Ipietoon Cute Blog Design